Communicatie en huishoudhulp

De verwachtingen van de klant begrijpen en eraan voldoen. Effectief communiceren in het bedrijf.

Duur

Halve dag.

Doel:

De uitdagingen van communicatie begrijpen. 

Jezelf op de juiste manier en effectief uitdrukken op de werkplek.

Publiek:

Huishoudhulp met dienstencheques.

Vereisten:

Geen voorvereisten

Compétences visées:

Interpersoonlijke en communicatieve vaardigheden. 

Beheersing van de verschillende aspecten van communicatie.

Lesmethode:

Methodologische bijdragen 35%

Praktisch werken 30%

Reflectie, discussie en debat over de ervaringen van de stagiairs en de trainer 35%

Programma:

Communicatietheorie. 

Praktische casestudies. 

De regels van communicatie. 

Professionele en ethische houding. 

Goed communiceren: de sleutels tot goede relaties met klanten, collega's en de werkgever.

Communicatie en huishoudhulp

De verwachtingen van de klant begrijpen en eraan voldoen. Effectief communiceren in het bedrijf.

Cette formation m'intéresse

Neem contact op met ons

Gepersonaliseerd advies om de hygiëne, netheid en groene ruimtes van uw bedrijf te verbeteren. Vertrouw op onze expertise om een gezonde en productieve werkomgeving te creëren.